emmelarsson

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

det blev inget med..

Av emme larsson - 17 juni 2011 20:35

Det blev inget med Vicky och Elias dom sa att dom inte kunde komma, och varför ville jag ju inte direkt fråga.

På tisdag åker jag ner till skåne, och sover hos min mormor, för att senare träffa släkten osv.

När jag kommer hem vet jag inte riktigt.

Ska nog stanna där längre än en vecka iaf, på tisdag kl 9:00 går flyget från bromma så då e jag framme i skåne vid 10:05 ungefär.

Jag kommer ju självklart blogga men kanske inte så ofta som jag brukar göra :(

Ska fortsätta att jobba nu, bloggar när jag har slutat jobbet.


puss å kram hjärtesbarn // Emme

 
 
Emme

Emme

9 september 2011 19:27

Du har snott mitt namn x)

http://emmeis98.bloggplatsen.se

 
Mikael

Mikael

8 september 2012 12:24

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emme larsson - 17 juni 2011 17:27

har precis ätit korv med mos:) skit gott:) just nu sitter jag och väntar på vicky och elias, det va jätte längesen jag träffade dom:( men nu är dom på väg hit iaf tror jag:)   puss // emme ...

Av emme larsson - 17 juni 2011 15:30


hellu, emme här:)  på den förra bloggen hade jag inte tid att blogg så jag tog bort den, och nu startar jag en ny eftersom jag har mera tid nu än förut, för att jag har sommarlov just nu:) jag fick sommarlov i tisdags, det va en kort avslutning. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards